keskiviikko 26. elokuuta 2009

tuesdayyyyyyyyyyyyyyy

Oon unohtanu laittaa teille kuvia tasta talosta, joten tassa ois:





Toinen paiva koulussa meni hyvin. Sain innokkaan kaverin, joka haluaa kuulemma olla mun paras kaveri koko loppuelamansa ja muuttaa Suomeen asumaan mun kanssa :) heh, nice. Muutenki sain melko paljon uusia kavereita! Ja softball team vaikuttaa tosi kivalta, meita on vaan 9. Se hyva puoli siina on, etta paasee kunnolla pelaamaan ja tutustuu paremmin kaikkiin joukkuelaisiin. En paassyt tanaan viela treenaamaan, pitaa ensin saada laakarintodistus, etta oon ihan okei ja voin pelata :D huomenna paasen!

Tunneilla ei tehda mitaan. Kaikki on kuin hidastetusta elokuvasta. Economics tunnilla opettaja sai juuri ja juuri jaettua kirjat meille. Ei muuta. Siina meni 45minuuttia :D Espanjan tunnilla jopa tehtiin jotain. Ei nyt kylla muistu opit mieleen, mutta opeteltiin sanomaan tyyliin: "hyvaa huomenta, minun nimeni on.. , mita kuuluu?"

Yksi poika luuli eilen, etta Eurooppa on yksi USA:n osavaltioista. Ah, alykkyys oikein huipussaan. Tanaan sellainen max. 13v poika sai tietaa, etta olen Suomesta ja tuli selittamaan joistain suomalaisista aseista, mita kaytetaan wrestlingissa. Hienoa.

Sain asken lihapullia !

Saana

2 kommenttia:

  1. Kivan näköinen talo ja ihana amerikkalaistytön huone. Ai onko tää innokas best friend tyttö vai poika? Saatko sen lääkärintodistuksen koululta? Vaikka oppitunneilla on rentoa, muista kuitenkin ottaa hyvät arvosanat, että Paysonit saa olla susta ylpeitä:)Onhan sulla riittävästi urheilukampetta mukana, kun treenit on joka päivä... Sori, kun hössötän...oon tosi iloinen, että sulla on kaikki hyvin ja viihdyt. t. äiti

    VastaaPoista
  2. ihanan viisaita ihmisiä siellä! :D kyllä vain eurooppa on usa osavaltio! :D:D piehän hauskaa siellä lämpimässä me täällä sateessa hengailaan. mutta meillä on salkkarit! lällälää. :D t.anniina

    VastaaPoista