torstai 8. huhtikuuta 2010

april

10 viikkoa. Tiedan ettei nain saa ajatella, ettei saisi laskea paivia, vaan yrittaa elaa jokainen paivista taysilla, while this lasts. Mutta ei siita mihinkaan paase - 10 viikkoa kotiinpaluuseen. Luin juuri lapi vanhoja blogimerkintoja viime kevaalta. Olin innostunut, kun oli enaa 10vko lahtoon! Nyt enaa sama aika Suomeen paluun kanssa. Uskomatonta. Samalla ahdistaa ajatuskin, mutta samalla olen aika utelias nakemaan, mita kaikkea siella onkaan tapahtunut. Mitka asiat ovat muuttuneet, miten totun takaisin Suomalaisiin tapohin, miten kestan ajatusta lukioon paluusta.. Miten kestan ajatusta siita, etta tama vuosi on ohi. Pari kolme kertaa olen nahnyt suoraansanottuna PAINAJAISIA Suomeen paluusta. Noh elama jatkuu, onneksi on viela 10 viikkoa, aion ottaa kaiken irti! :)
Olen aivan taysin Teksasilaistunut! Tama ajatustapa ja kaytannot ja kaikki vaan sopii mulle niin taydellisesti.
Nain syvallista matskua tanaan,
nyt kevyempiin aiheisiin!
Kevat tuli yhtakkia. Noin kuukausi sitten, yksi aamu vain herasin ja oli lammin! Sen jalkeen lampotilat ovat paivittain pysyneet siella +25-30c. Rusketustakin on jo alkanut keraantymaan mukavasti :)
Prom meilla on vasta toukokuun puolivalissa, 2 viikkoa ennen valmistujaisia. Se on koulussa yksi suosituimmista puheenaiheista. Mulla on jo deittikin sinne, yksi mun parhaista kavereista taalla, ja kun han pyysi, niin miksipa ei! Saatan menna myos toisen koulun (Klondike) promiin, joka on toukokuun ensimmainen paiva. Yksi kaveri kirkon nuorten ryhmasta kay sita koulua, niin mennaan ehka Tonjen kanssa sinnekkin :) Mekon etsinta on kovassa vauhdissa. Olen nahnyt unta mun prom mekosta jo kahdesti ja kummallakin kerralla se oli samanlainen! Se on aivan unelma mekko, joten selva merkki, etta sellaista pitaa etsia. Googlettamalla loysinkin jo yhden 99% taydellisen, hintakin aika korkeahko..
Tassa linkki kuvaan! http://farm4.static.flickr.com/3468/3258335444_2d92cedc4f.jpg

Senioreiden Graduation odotus on korkealla! Vihdoin ja viimein lapaisin kaikki TAKS testit, joten nyt valmistun 100% varmuudella. Aivan mahtavaa! Koulua on enaa noin 7 viikkoa, senioreilla ei edes noinkaan paljoa. Gap&Cownit pitaisi saapua noin kuukauden sisaan.

Lopetin softballin joku aika sitten. Loukkaantumiset johtivat 15 pelin missaamiseen ja 5vko treenin valista jaamiseen. Oli vain helpompaa lopettaa, peliaikaa en kuitenkaan olisi tullut saamaan, kerta Junior Varsitya (2.joukkuetta) ei enaa ollut.

Koko kevaan aikataulu alkaa jo olla taynna, koko aika jotain tekemista. :)

Saana

ps. Dallasissa oli aivan huippua! Kun saan omat kuvat koneelle ja huvipuisto valokuvat Ellalta, niin kirjoitan siita sitten juttua =)

1 kommentti:

  1. Ihanaa saada sinut kotiin:=) Vaikka olenkin tietysti iloinen sun puolesta, että saat olla ja elää vuoden siellä Texasin ihmeellisessä maailmassa. t.äippä

    VastaaPoista